Loading
ro ru en




Afiş
Loading
28 August 2017 | 17:43
Salonul Internaţional de Carte Bookfest revine la Chişinău
Salonul Internaţional de Carte Bookfest revine la Chişinău. Astfel, în perioada 30 august - 3 septembrie, în mai multe locaţii din capitală vor fi organizate o serie de evenimente dedicate cărţii şi lecturii, relatează Radio Moldova Actualităţi.
„Evenimentele desfășurate de Biblioteca Națională a Republicii Moldova în cadrul Salonului Internațional de Carte, ediția 2017, se vor axa pe valorificarea cărții și lecturii. Acestea sunt parte a suitei de manifestări consacrate marcării a 185 de ani de la deschiderea primei biblioteci publice din Basarabia istorică actuală – Biblioteca Națională”, a declarat directoarea Bibliotecii Naţionale, Elena Pintilei,  una dintre coorganizatorii Salonului.

Astfel, potrivit ei, în perioada 30 august - 3 septembrie, în incinta Bibliotecii Naționale vor fi inaugurate un șir de expoziții de carte atât veche și rară, cât și contemporană. Un eveniment aparte din cadrul acestor manifestări va constitui inaugurarea Expoziției cu genericul: „Mihai Cimpoi – omul cetății cărții”, consacrată marcării a 75 de ani de la nașterea distinsului om de cultură.

„În cadrul evenimentului va fi organizat și Clubul literar, în cadrul căruia va fi realizat un top al zece celor mai citite cărți ale anului. În bibliotecă pe parcursul acestor zile vor avea loc, totodată, ședințele Cenaclului de Artă și ale Cenaclului Muzical, unde vor participa oameni de artă din țară, bibliotecari și cetățeni”, a mai spus Elena Pintilei.
Postat de: Ecaterina Naconecinîi
Comentarii:

Carmelia Albu - Ombudsmanul Companiei „Teleradio-Moldova”, în serviciul consumatorului

Serviciul Ombudsmanului servește pentru public drept o sursă independentă de informare, explicații, analiză privind programele Radiodifuzorului Public și aderența la standardele și practicile europene de elaborare a programelor.  

Ombudsmanul este un mediator care, în caz de necesitate, va purta negocieri între telespectator/radioascultător sau un anumit grup de persoane şi Companie. Ombudsmanul  răspunde la întrebările telespectatorilor şi radioascultătorilor, primește și analizează eventuale plângeri din partea consumatorului de programe.
  
Primul Serviciu al Ombudsmanului a apărut în Suedia, în 1809. Acesta a fost instituit pe lângă Parlament, din inițiativa Guvernului, și avea misiunea de a proteja drepturile cetăţenilor, monitorizând acțiunile Executivului. Uterior, în 1988, un serviciu asemănător a fost instituit în mass-media din Franţa. Aceasta a fost o adevărată „explozie”,  generând apariția serviciilor similare și în alte țări din lume.
©2011 IPNA "Teleradio-Moldova"
Departamentul Multimedia al IPNA „Teleradio-Moldova” a fost creat cu suportul
Programului Comun al Consiliului Europei şi Uniunii Europene
„Susţinerea Democraţiei în Moldova”
DQTeam