Loading
ro ru en




Afiş
Loading
14 Aprilie 2018 | 13:26
Salonul Internaţional de Carte pentru Copii şi Tineret începe pe 19 aprilie
În perioada 19-22 aprilie, la Chişinău se va desfăşura ediţia a XXII-a a Salonului Internaţional de Carte pentru Copii şi Tineret. La ediţia 2018 sunt reprezentate circa 150 edituri şi distribuitori de carte din nouă ţări, relatează Radio Moldova Actualităţi.
Salonul va oferi posibilitatea vizitatorilor de a cunoaşte mai multe edituri locale şi de peste hotare, de a afla despre noi titluri importante de carte, de a participa la discuţii şi întâlniri cu scriitorii, la ateliere de creaţie, concursuri, întruniri profesionale.

„Salonul ne-a ajutat să promovăm cartea pentru copii, a promovat şi imaginea ţării. Vom avea şi un panel discuţii la care vor participa scriitori, oaspeţi, bibliotecari. Vor fi ateliere, în care vor fi implicaţi nemijlocit copiii, activităţi interactive. Desigur, am păstrat şi frumoasa tradiţie de a oferi cartea surpriză pentru fiecare copil vizitator. Scopul salonului este unul: copilul şi cartea, cartea şi copilul”, a declarat directoarea Bibliotecii Naţionale pentru Copii „Ion Creangă” din Chişinău, Claudia Balaban.
 
Cartea surpriză oferită gratuit copiilor vizitatori ai salonului va fi în acest an „Poezii mici de crescut mare” de Vasile Romanciuc.  După inaugurarea salonului, pe 19 aprilie, la ora 11:00, va avea loc un eveniment special din cadrul programului „Ascultă povestea mea preferată”. Ambasadorul Japoniei în Republica Moldova, Masanobu Yoshii va citi copiilor două povești japoneze și va discuta cu ei despre rolul cărții în viața sa.
Postat de: Rodica Mazur
Comentarii:

Carmelia Albu - Ombudsmanul Companiei „Teleradio-Moldova”, în serviciul consumatorului

Serviciul Ombudsmanului servește pentru public drept o sursă independentă de informare, explicații, analiză privind programele Radiodifuzorului Public și aderența la standardele și practicile europene de elaborare a programelor.  

Ombudsmanul este un mediator care, în caz de necesitate, va purta negocieri între telespectator/radioascultător sau un anumit grup de persoane şi Companie. Ombudsmanul  răspunde la întrebările telespectatorilor şi radioascultătorilor, primește și analizează eventuale plângeri din partea consumatorului de programe.
  
Primul Serviciu al Ombudsmanului a apărut în Suedia, în 1809. Acesta a fost instituit pe lângă Parlament, din inițiativa Guvernului, și avea misiunea de a proteja drepturile cetăţenilor, monitorizând acțiunile Executivului. Uterior, în 1988, un serviciu asemănător a fost instituit în mass-media din Franţa. Aceasta a fost o adevărată „explozie”,  generând apariția serviciilor similare și în alte țări din lume.
©2011 IPNA "Teleradio-Moldova"
Departamentul Multimedia al IPNA „Teleradio-Moldova” a fost creat cu suportul
Programului Comun al Consiliului Europei şi Uniunii Europene
„Susţinerea Democraţiei în Moldova”
DQTeam