Loading
ro ru en




Carieră
Loading
04 Februarie 2018 | 09:10
Iuliana Chiroşca, prima creatoare de pălării din Moldova, despre stil, hobby şi carieră
Iuliana Chiroşca este prima creatoare de pălării din Republica Moldova. Ea a fost surprinsă de către echipa de filmare a emisiunii „Bună dimineaţa” în procesul de creaţie şi a vorbit despre stilul şi eleganţa feminină.
Pasiunea de a crea frumoasele accesorii a determinat tânăra creatoare să studieze și să participe la mai multe workshop-uri, pentru a fi bună în domeniu. Ideea de a confecţiona pălării a fost o provocare personală pe care a îmbrăţişat-o repede. Ea spune că procesul de creație este unul productiv, ce îi aduce satisfacție, mai ales când vede roadele muncii sale, ce sunt apreciate de către celelalte femei.

„Pentru a ieși în evidență am optat pentru o pălărie meșterită de mine, ce a atras atenție și celorlalte femei, ceea ce m-a motivat”, a mărturisit Iuliana Chiroșca.

Creatoarea afirmă că anume pălăriile reprezintă unul dintre cele mai rafinate și deosebite accesorii, care poate fi achiziționat. Pălăriile sunt nu doar un accesoriu extrem de frumos, dar și un „must-have” în garderoba fiecărei femei. Putem opta pentru o pălărie funcțională sau coctail, care trebuie să fie neapărat asortată cromatic cu ținuta. 

Cât de repede a învăţat meseria şi care sunt sfaturile specialistului Iuliana Chiroșca în alegerea unei pălării, aflaţi în reportajul realizat de către jurnaliștii emisiunii „Bună Dimineața”.
Postat de: Reporter Stagiar
Comentarii:

Carmelia Albu - Ombudsmanul Companiei „Teleradio-Moldova”, în serviciul consumatorului

Serviciul Ombudsmanului servește pentru public drept o sursă independentă de informare, explicații, analiză privind programele Radiodifuzorului Public și aderența la standardele și practicile europene de elaborare a programelor.  

Ombudsmanul este un mediator care, în caz de necesitate, va purta negocieri între telespectator/radioascultător sau un anumit grup de persoane şi Companie. Ombudsmanul  răspunde la întrebările telespectatorilor şi radioascultătorilor, primește și analizează eventuale plângeri din partea consumatorului de programe.
  
Primul Serviciu al Ombudsmanului a apărut în Suedia, în 1809. Acesta a fost instituit pe lângă Parlament, din inițiativa Guvernului, și avea misiunea de a proteja drepturile cetăţenilor, monitorizând acțiunile Executivului. Uterior, în 1988, un serviciu asemănător a fost instituit în mass-media din Franţa. Aceasta a fost o adevărată „explozie”,  generând apariția serviciilor similare și în alte țări din lume.
©2011 IPNA "Teleradio-Moldova"
Departamentul Multimedia al IPNA „Teleradio-Moldova” a fost creat cu suportul
Programului Comun al Consiliului Europei şi Uniunii Europene
„Susţinerea Democraţiei în Moldova”
DQTeam