Loading
ro ru en




Carieră
Loading
05 August 2015 | 14:22
Află care este marea provocare pentru Loretta Handrabura în noua funcţie
Provocarea cea mai mare pentru Loretta Handrabura în noua funcţie de ministră a Tineretului rămâne a fi domeniul sportului. Cel puţin asta a declarat Loretta Hadrabura în cadrul emisiunii „Bună dimineaţa” de la Moldova 1. Ea însă susţine că „se află în cantonament intens pentru a se iniţia în domeniu, astfel ca într-un timp cât mai scurt să fie văzute rezultate şi să îndreptăţească aşteptările cu care a fost creditată atunci când a fost învestită în această funcţie”.
„Este o mică diferență, fiindcă am schimbat birourile și am început să lucrez cu o nouă echipă. În fond, experiența de circa șase ani în postul de ministră adjunctă la Educație mă ajută mult pe componenta de managment și financiar și cea a resurselor umane”, a menționat ea.

Loretta Handrabura a spus că va anunţa priorităţile mandatului său săptămâna viitoare.

„Îmi doresc ca tinerii noștri să fie la fel de ambițioși, însă noi trebuie să ne implicăm în procesul decizional. În acest context, pe domeniul tineret avem o strategie foarte bună. Care vor fi prioritățile mandatului meu, le voi anunța săptămâna viitoare. De asemenea, săptămâna asta marcăm Săptămâna Națională a Sănătății și vrem să-i motivăm pe tinerii noștri să ducă un mod de viață sănătos și să se implice cât mai mult în acțiuni de voluntariat”, a spus Loretta Handrabura.

Cum se simte Loretta Handrabura în noua postură aflați din interviul realizat de echipa „Bună dimineața!”. 
Comentarii:

Carmelia Albu - Ombudsmanul Companiei „Teleradio-Moldova”, în serviciul consumatorului

Serviciul Ombudsmanului servește pentru public drept o sursă independentă de informare, explicații, analiză privind programele Radiodifuzorului Public și aderența la standardele și practicile europene de elaborare a programelor.  

Ombudsmanul este un mediator care, în caz de necesitate, va purta negocieri între telespectator/radioascultător sau un anumit grup de persoane şi Companie. Ombudsmanul  răspunde la întrebările telespectatorilor şi radioascultătorilor, primește și analizează eventuale plângeri din partea consumatorului de programe.
  
Primul Serviciu al Ombudsmanului a apărut în Suedia, în 1809. Acesta a fost instituit pe lângă Parlament, din inițiativa Guvernului, și avea misiunea de a proteja drepturile cetăţenilor, monitorizând acțiunile Executivului. Uterior, în 1988, un serviciu asemănător a fost instituit în mass-media din Franţa. Aceasta a fost o adevărată „explozie”,  generând apariția serviciilor similare și în alte țări din lume.
©2011 IPNA "Teleradio-Moldova"
Departamentul Multimedia al IPNA „Teleradio-Moldova” a fost creat cu suportul
Programului Comun al Consiliului Europei şi Uniunii Europene
„Susţinerea Democraţiei în Moldova”
DQTeam