Loading
ro ru en




Carieră
Loading
06 Februarie 2018 | 11:10
Petru Miron, modelierul care ales să meargă pe urmele mamei sale
Petru Miron este unul dintre puţinii modelieri de la noi care a mers pe calea confecţionării costumelor bărbăteşti. Echipa de filmare a emisiunii „Bună Dimineaţa” a ajuns în atelierul lui Petru Miron, modelier-croitor de profesie şi l-a surprins în procesul de creaţie.
Petru Miron susţine că anume costumul bărbătesc definește personalitatea masculină.

Modelierul a povestit că profesia respectivă îi este cunoscută încă din copilărie, deoarece mama lui a fost, la rândul său, croitoreasă. Fiind absolventul Facultăţii de Industrie Uşoară ai Universităţii Tehnice din Moldova,  Petru Miron a ales să producă anume costume bărbăteşti.

„Am ales costumul bărbătesc, deoarece acesta exprimă noblețe, putere și siguranță. Un bărbat are nevoie de un costum executat la comandă, care să-i exprime stilul și gusturile pe care le are”  a afirmat modelierul.

În opinia croitorului, costumele conferă încredere unui bărbat și putere în afaceri, dar și un stil masculin în timpul vieții de zi cu zi. Asortarea corectă cu cămașa potrivită este vitală pentru a scoate în evidență calitățile și manierele pe care le posedă.

Pe lângă activitatea sa din atelier, Petru Miron mai are şi un hobby. După o zi grea de muncă, modelierul se relaxează, interpretând unele melodii la flaut. Ba chiar mai mult, tânărul are o colecţie întreagă de instrumente muzicale.

Cum a îndrăgit muzica şi care sunt paşii de care trebuie să ţinem cont în alegerea costumului bărbătesc ne povesteşte Petru Miron.
Postat de: Reporter Stagiar
Comentarii:

Carmelia Albu - Ombudsmanul Companiei „Teleradio-Moldova”, în serviciul consumatorului

Serviciul Ombudsmanului servește pentru public drept o sursă independentă de informare, explicații, analiză privind programele Radiodifuzorului Public și aderența la standardele și practicile europene de elaborare a programelor.  

Ombudsmanul este un mediator care, în caz de necesitate, va purta negocieri între telespectator/radioascultător sau un anumit grup de persoane şi Companie. Ombudsmanul  răspunde la întrebările telespectatorilor şi radioascultătorilor, primește și analizează eventuale plângeri din partea consumatorului de programe.
  
Primul Serviciu al Ombudsmanului a apărut în Suedia, în 1809. Acesta a fost instituit pe lângă Parlament, din inițiativa Guvernului, și avea misiunea de a proteja drepturile cetăţenilor, monitorizând acțiunile Executivului. Uterior, în 1988, un serviciu asemănător a fost instituit în mass-media din Franţa. Aceasta a fost o adevărată „explozie”,  generând apariția serviciilor similare și în alte țări din lume.
©2011 IPNA "Teleradio-Moldova"
Departamentul Multimedia al IPNA „Teleradio-Moldova” a fost creat cu suportul
Programului Comun al Consiliului Europei şi Uniunii Europene
„Susţinerea Democraţiei în Moldova”
DQTeam