Loading
ro ru en




Inedit
Loading
07 Martie 2017 | 17:36
Cum sunt influenţaţi pozitiv oamenii de mirosul unor flori
Cercetătorii au descoperit că, primăvara când natura reînvie, oamenii pot fi influenţaţi pozitiv de mirosul unor flori sau de plimbările în aer liber. Florile de primăvară sunt medicamente emoţionale, utile în depresii, procese de conştiinţă şi frică. Totodată, pentru că primăvara este anotimpul ideal pentru aţi surprinde persoana dragă, îţi recomandăm să alegi cele mai potrivite flori din acest anotimp conform semnificaţiei fiecăreia dintre ele.
De exemplu, ghiocelul este simbolul speranței, consolării și alinării. Ghioceii dăruiți reprezintă un simbol al unui prieten gata să se alături în momentele grele de viață.

Laleaua reprezintă rezistența sentimentelor în pofida timpului și a diferitelor obstacole, precum și lipsa compromisului.

Narcisele sunt, de obicei, un mesager al celor timizi. Narcisa înseamnă foarte multă bucurie, prietenie, stabilitate și respect.

Violetele sau toporașii simbolizează reînnoirea adusă de primăvară, dar și patimile și triumful iubirii. Când soțul sau prietenul îți oferă violete, înseamnă că dragostea lui e profundă și foarte puternică.

Lăcrimioara primită în dar de la persoana iubită înseamnă că iubirea lui e pură și sinceră. În vechime, băieții și fetele culegeau buchete de lăcrimioare pentru că există credința că aceste flori au darul de a aduce noroc în dragoste.

Zambilele sunt florile care pot reda zâmbetul în diminețile posomorâte de primăvară. Sunt simbolul bucuriei sau a tinereții. Zambilele sunt asociate cu amabilitatea, tandrețea și bunătatea.

În schimb, brândușa simbolizează sentimente puternice și devotament. Legături strânse atât de dragoste, cât și de prietenie. Bărbatul care dăruiește unei femei brândușe, nutrește pentru aceasta o dragoste puternică și pasională.

Pentru mai multe detalii, urmăriți reportajul video de la emisiunea „Natura în Obiectiv” de la postul public de televiziune AICI.
Postat de: Ecaterina Naconecinîi
Comentarii:

Carmelia Albu - Ombudsmanul Companiei „Teleradio-Moldova”, în serviciul consumatorului

Serviciul Ombudsmanului servește pentru public drept o sursă independentă de informare, explicații, analiză privind programele Radiodifuzorului Public și aderența la standardele și practicile europene de elaborare a programelor.  

Ombudsmanul este un mediator care, în caz de necesitate, va purta negocieri între telespectator/radioascultător sau un anumit grup de persoane şi Companie. Ombudsmanul  răspunde la întrebările telespectatorilor şi radioascultătorilor, primește și analizează eventuale plângeri din partea consumatorului de programe.
  
Primul Serviciu al Ombudsmanului a apărut în Suedia, în 1809. Acesta a fost instituit pe lângă Parlament, din inițiativa Guvernului, și avea misiunea de a proteja drepturile cetăţenilor, monitorizând acțiunile Executivului. Uterior, în 1988, un serviciu asemănător a fost instituit în mass-media din Franţa. Aceasta a fost o adevărată „explozie”,  generând apariția serviciilor similare și în alte țări din lume.
©2011 IPNA "Teleradio-Moldova"
Departamentul Multimedia al IPNA „Teleradio-Moldova” a fost creat cu suportul
Programului Comun al Consiliului Europei şi Uniunii Europene
„Susţinerea Democraţiei în Moldova”
DQTeam