Loading
ro ru en




Inedit
Loading
30 August 2017 | 14:28
Familia Nastas, cei care au pus arta în capul mesei
Gustul pentru frumos trebuie cultivat din copilărie. În acest sens, un exemplu sunt soţii Nastas, care mereu le-au insuflat copiilor dragostea faţă de artă. De fapt, tot ea, arta, le-a unit şi destinele, pentru ca ulterior rodul dragostei lor să meargă mai departe.
Soțul Raisei Nastas cânta la saxofon, fiica este designer vestimentar, iar fiul este violonist care a obținut premii importante în țară și peste hotare. În casa lor, arta se află în capul mesei, iar cultura și tradițiile sunt promovate cu mult suflet.

Raisa Nastas, care este și profesoară de educație tehnologică a însușit de-a lungul vieții muzică, pictură, broderie și a învățat cum să cultive această dragoste în tânăra generație. De altfel, ea este îndrăgită de discipolii ei, care îi calcă pe urme.

Cu mult curaj și-a asumat misiunea de a broda rochia de mireasă a nurorii ei.

 „Rochia de mireasă a nurorii mele am brodat-o cu mult suflet, am depus multă dragoste. Cred că o să fie o amintire pe toată viața, fiindcă a fost deosebită. Nora spunea că o să fie unica în Moldova cu așa rochie”, spune Raisa Nastas.

Fiul Andrei s-a împrietenit cu vioara încă din fragedă copilărie. Azi o mânuiește cu iscusință, iar serile petrecute în familie nu sunt altceva decât o melodie continuă. Andrei spune că părinții i-au pus vioara în mână, iar mai departe totul a mers de la sine.

Mai multe urmăriți în video de mai sus. 
Postat de: Lina Lungu
Comentarii:

Carmelia Albu - Ombudsmanul Companiei „Teleradio-Moldova”, în serviciul consumatorului

Serviciul Ombudsmanului servește pentru public drept o sursă independentă de informare, explicații, analiză privind programele Radiodifuzorului Public și aderența la standardele și practicile europene de elaborare a programelor.  

Ombudsmanul este un mediator care, în caz de necesitate, va purta negocieri între telespectator/radioascultător sau un anumit grup de persoane şi Companie. Ombudsmanul  răspunde la întrebările telespectatorilor şi radioascultătorilor, primește și analizează eventuale plângeri din partea consumatorului de programe.
  
Primul Serviciu al Ombudsmanului a apărut în Suedia, în 1809. Acesta a fost instituit pe lângă Parlament, din inițiativa Guvernului, și avea misiunea de a proteja drepturile cetăţenilor, monitorizând acțiunile Executivului. Uterior, în 1988, un serviciu asemănător a fost instituit în mass-media din Franţa. Aceasta a fost o adevărată „explozie”,  generând apariția serviciilor similare și în alte țări din lume.
©2011 IPNA "Teleradio-Moldova"
Departamentul Multimedia al IPNA „Teleradio-Moldova” a fost creat cu suportul
Programului Comun al Consiliului Europei şi Uniunii Europene
„Susţinerea Democraţiei în Moldova”
DQTeam