Loading
ro ru en




Inedit
Loading
11 Martie 2015 | 16:48
Google: Clienţii pot să „zboare” deasupra planetei
Grupul „Google” şi-a deschis primul magazin pe o arteră comercială din Londra, Tottenham Court Road, renumită pentru spaţiile sale cu specific tehnologic, în care vizitatorii pot să „zboare” pe deasupra planetei, să creeze diverse logouri pe pereţi şi să urmărească filme, informează dailymail.co.uk.
Spre deosebire de magazinele obişnuite, cel al grupului „Google” propune vizitatorilor şi clienţilor o serie de activităţi inedite, permiţându-le să testeze telefoane şi tablete Android, laptopuri Chromebook şi alte produse.

În noul magazin Google, care şi-a deschis porţile pentru public clienţii vor putea să folosească un ecran uriaş denumit „portal” pentru a „zbura” deasupra oricăror regiuni de pe Glob. Ei vor putea să se ghideze în această călătorie virtuală cu ajutorul unei tablete şi al aplicaţiei Google Earth.
Clienţii vor putea să îşi exprime şi abilităţile artistice pe un perete pe care spray-urile digitale pot fi utilizate pentru a crea diverse logouri şi alte tipuri de desene.

În viitorul apropiat, Google va organiza în mod regulat cursuri care îi vor învăţa pe participanţi ce trebuie să facă pentru a rămâne protejaţi în spaţiul online, cum funcţionează diverse produse şi îi vor ajuta să înţeleagă felul în care mai multe dispozitive diferite colaborează între ele pentru a oferi clienţilor un stil de viaţă mai bun şi mai conectat.
Postat de: Departamentul Multimedia
Comentarii:

Carmelia Albu - Ombudsmanul Companiei „Teleradio-Moldova”, în serviciul consumatorului

Serviciul Ombudsmanului servește pentru public drept o sursă independentă de informare, explicații, analiză privind programele Radiodifuzorului Public și aderența la standardele și practicile europene de elaborare a programelor.  

Ombudsmanul este un mediator care, în caz de necesitate, va purta negocieri între telespectator/radioascultător sau un anumit grup de persoane şi Companie. Ombudsmanul  răspunde la întrebările telespectatorilor şi radioascultătorilor, primește și analizează eventuale plângeri din partea consumatorului de programe.
  
Primul Serviciu al Ombudsmanului a apărut în Suedia, în 1809. Acesta a fost instituit pe lângă Parlament, din inițiativa Guvernului, și avea misiunea de a proteja drepturile cetăţenilor, monitorizând acțiunile Executivului. Uterior, în 1988, un serviciu asemănător a fost instituit în mass-media din Franţa. Aceasta a fost o adevărată „explozie”,  generând apariția serviciilor similare și în alte țări din lume.
©2011 IPNA "Teleradio-Moldova"
Departamentul Multimedia al IPNA „Teleradio-Moldova” a fost creat cu suportul
Programului Comun al Consiliului Europei şi Uniunii Europene
„Susţinerea Democraţiei în Moldova”
DQTeam