Loading
ro ru en




Inedit
Loading
21 Martie 2017 | 16:15
„Plăteşte cu poezie” în Moldova
Au plătit cafeaua sau ceaiul cu o poezie. Mai multe localuri din ţară au sărbătorit Ziua Internaţională a Poeziei deschizându-şi larg uşile pentru împătimiţii de rime. Campania „Plăteşte cu poezie” este la cea de-a treia ediţie în Republica Moldova şi a reuşit deja să capete popularitate, relatează Mesager.
Mai mulţi locuitori ai capitalei s-au înarmat cu inspiraţie şi au înşirat pe foi cele mai originale creaţii.

„E o tradiţie bună şi frumoasă. E bine că oamenii ştiu că vor primi ceva dacă vor scrie o poezie, cred că este o motivaţie bună”, „Eu am scris o poezie despre dragoste, căci asociez întotdeauna versurile cu iubirea şi primăvara”, „Am rămas plăcut surprinsă de iniţiativa ce se desfăşoară în localurile din Chişinău. Este o idee foarte bună”, au spus mai mulți tineri.

În acest an organizatorii au desfăşurat evenimentul în peste 20 de localuri, trei dintre care sunt în afara Chişinăului. „Încercăm să aducem inspiraţia în tot teritoriul ţării. Analizând experienţa anilor trecuţi, poeziile sunt foarte creative, o mare parte sunt creaţii proprii. Sunt şi foarte multe poezii profunde, cu dedicaţii mamelor, copiilor”, a menționat coordonatoarea proiectului, Tatiana Tataru.

Ziua Internaţională a Poeziei este marcată anual în data de 21 martie. În Republica Moldova, campania „Plăteşte cu poezie” este la cea de-a treia ediţie.
Postat de: Iulia Dubceac
Comentarii:

Carmelia Albu - Ombudsmanul Companiei „Teleradio-Moldova”, în serviciul consumatorului

Serviciul Ombudsmanului servește pentru public drept o sursă independentă de informare, explicații, analiză privind programele Radiodifuzorului Public și aderența la standardele și practicile europene de elaborare a programelor.  

Ombudsmanul este un mediator care, în caz de necesitate, va purta negocieri între telespectator/radioascultător sau un anumit grup de persoane şi Companie. Ombudsmanul  răspunde la întrebările telespectatorilor şi radioascultătorilor, primește și analizează eventuale plângeri din partea consumatorului de programe.
  
Primul Serviciu al Ombudsmanului a apărut în Suedia, în 1809. Acesta a fost instituit pe lângă Parlament, din inițiativa Guvernului, și avea misiunea de a proteja drepturile cetăţenilor, monitorizând acțiunile Executivului. Uterior, în 1988, un serviciu asemănător a fost instituit în mass-media din Franţa. Aceasta a fost o adevărată „explozie”,  generând apariția serviciilor similare și în alte țări din lume.
©2011 IPNA "Teleradio-Moldova"
Departamentul Multimedia al IPNA „Teleradio-Moldova” a fost creat cu suportul
Programului Comun al Consiliului Europei şi Uniunii Europene
„Susţinerea Democraţiei în Moldova”
DQTeam