Loading
ro ru en




Inedit
Loading
26 Ianuarie 2017 | 11:47
Secrete din bucătăria indiană împărtăşite de Ziua Naţională a Indiei, exclusiv la „Bună Dimineaţa”
Diversitate este cuvântul care poate să descrie cel mai autentic bucătăria indiană. Şi cum spune tradiţionalul proverb: „Câte bordeie, atâtea obiceiuri”! O situaţie ca atare este şi în bucătăria indiană. Fiecare regiune are bucatele tradiţionale specifice doar ei. Pe 27 ianuarie poporul indian sărbătoreşte Ziua Naţională a Indiei. Ce tradiţii şi obiceiuri au indienii pentru această zi şi ce bucate gătesc cu această ocazie, aflăm în exclusivitate de la familia formată dintr-o moldoveancă şi un cetăţean indian, exclusiv la „Bună Dimineaţa”.
Tatiana Chicu şi Sachin Sachdev sunt medici de meserie. Au jucat nunta tradiţională în India, sunt nebuni după mâncarea indiană pentru diversitatea ei de gusturi, combinaţii, condimente şi alte detalii mai rar întâlnite în alte culturi. Tatiana deja a învăţat să gătească reţetele indiene şi în această zi vor sărbători Ziua Naţională a Indiei cu prietenii indieni care la moment sunt în Chişinău în stil tradiţional.

În asemenea zile poartă haine tradiţionale indiene, gătesc bucate tradiţionale indiene, nu lipsesc nici dansurile tradiţionale. Urmăriţi un interviu detaliat cu informaţii de la un indian nativ, exclusiv în dialogul oferit de familia Sachdev în emisiunea „Bună Dimineaţa”.
Postat de: Doina Bejenari
Comentarii:

Carmelia Albu - Ombudsmanul Companiei „Teleradio-Moldova”, în serviciul consumatorului

Serviciul Ombudsmanului servește pentru public drept o sursă independentă de informare, explicații, analiză privind programele Radiodifuzorului Public și aderența la standardele și practicile europene de elaborare a programelor.  

Ombudsmanul este un mediator care, în caz de necesitate, va purta negocieri între telespectator/radioascultător sau un anumit grup de persoane şi Companie. Ombudsmanul  răspunde la întrebările telespectatorilor şi radioascultătorilor, primește și analizează eventuale plângeri din partea consumatorului de programe.
  
Primul Serviciu al Ombudsmanului a apărut în Suedia, în 1809. Acesta a fost instituit pe lângă Parlament, din inițiativa Guvernului, și avea misiunea de a proteja drepturile cetăţenilor, monitorizând acțiunile Executivului. Uterior, în 1988, un serviciu asemănător a fost instituit în mass-media din Franţa. Aceasta a fost o adevărată „explozie”,  generând apariția serviciilor similare și în alte țări din lume.
©2011 IPNA "Teleradio-Moldova"
Departamentul Multimedia al IPNA „Teleradio-Moldova” a fost creat cu suportul
Programului Comun al Consiliului Europei şi Uniunii Europene
„Susţinerea Democraţiei în Moldova”
DQTeam