Loading
ro ru en




Moldovenii în lume
Loading
08 Decembrie 2014 | 15:09
65 de vinuri produse în Moldova, prezentate la Târgul Internaţional „GoodWine”
15 vinării din republica Moldova şi-au prezentat producţia la Târgul Internaţional „GoodWine”, desfăşurat recent la Bucureşti. Cea de-a XII-a ediţie a evenimentului a prezentat peste o mie de vinuri celebre prezentate de peste 100 de companii vinicole.
Circa 10.000 de vizitatori, importatori, distribuitori şi consumatori direcţi s-au aflat, în perioada 5-7 decembrie, la Târgul Internaţional „GoodWine”. Cele peste 100 de companii vinicole prezente la standurile amenajate, au încântat participanţii cu gustul, aroma şi savoarea vinurilor preţioase. România, Franţa, Italia, Chile şi Republica Moldova sunt doar câteva dintre statele care au fost reprezentate la târgul internaţional de la Bucureşti.

Peste o sută de vinuri au fost lansate în premieră pe parcursul evenimentului, iar importanţi somelieri internaţionali au dat aprecieri vinurilor expuse, se arată într-un comunicat de presă.

Oficiul Naţional al Viei şi Vinului din Moldova a marcat prezenţa sa la „GoodWine”, organizând două masterclass-uri apreciate de public.

„Am prezentat un portofoliu divers de vinuri seci, întrucât consumatorul românesc se arată interesat de consumul de vinuri din acest segment. ONVV şi-a propus drept obiectiv să lărgească oferta de vinuri seci de calitate ale Republicii Moldova, pentru ca Vinul Moldovei să devină competitiv pe piaţa”, a declarat Viorel Garaz, expert marketing la Oficiul Național al Viei și Vinului.

România reprezintă o piaţă importantă pentru vinurile moldoveneşti. Volumul exportului pentru primele 9 luni ale anului 2014 a fost de aproximativ 760 mii litri de vin îmbuteliat, cu 52% mai mult decât în perioada similară a anului precedent.
Comentarii:

Carmelia Albu - Ombudsmanul Companiei „Teleradio-Moldova”, în serviciul consumatorului

Serviciul Ombudsmanului servește pentru public drept o sursă independentă de informare, explicații, analiză privind programele Radiodifuzorului Public și aderența la standardele și practicile europene de elaborare a programelor.  

Ombudsmanul este un mediator care, în caz de necesitate, va purta negocieri între telespectator/radioascultător sau un anumit grup de persoane şi Companie. Ombudsmanul  răspunde la întrebările telespectatorilor şi radioascultătorilor, primește și analizează eventuale plângeri din partea consumatorului de programe.
  
Primul Serviciu al Ombudsmanului a apărut în Suedia, în 1809. Acesta a fost instituit pe lângă Parlament, din inițiativa Guvernului, și avea misiunea de a proteja drepturile cetăţenilor, monitorizând acțiunile Executivului. Uterior, în 1988, un serviciu asemănător a fost instituit în mass-media din Franţa. Aceasta a fost o adevărată „explozie”,  generând apariția serviciilor similare și în alte țări din lume.
©2011 IPNA "Teleradio-Moldova"
Departamentul Multimedia al IPNA „Teleradio-Moldova” a fost creat cu suportul
Programului Comun al Consiliului Europei şi Uniunii Europene
„Susţinerea Democraţiei în Moldova”
DQTeam