Loading
ro ru en




Moldovenii în lume
Loading
31 Iulie 2015 | 12:24
A început a doua sesiune de finanţare a proiectelor destinate sprijinirii activităţii românilor de pretutindeni
Ambasada României în Republica Moldova anunţă organizarea de către Departamentul Politici pentru Relaţia cu Românii de Pretutindeni (DPRRP) a celei de-a doua sesiuni de depunere a cererilor de finanţare, pentru proiectele destinate sprijinirii activităţii românilor de pretutindeni. Sesiunea se va desfăşura în perioada 30 iulie - 13 august curent.
Asociațiile, fundațiile, organizațiile, instituțiile, persoanele fizice autorizate, precum și persoanele juridice din străinătate și din România, legal constituite, pot depune cererile de finanțare, fie personal, fie prin corespondență recomandată sau curier la sediul Departamentului Politici pentru Relația cu Românii de Pretutindeni, B-dul. Primăverii, nr. 22, sector 1, cod poștal 011972, București, România.

Cererile de finanțare transmise ulterior datei de 13 august (data poștei) nu sunt eligibile.

Documentația justificativă privind modul de utilizare a fondurilor alocate se va prezenta nu mai târziu de data de 10 decembrie 2015, iar beneficiarii au obligația de a implementa și desfășura noile proiecte până la sfârșitul anului bugetar.

Cererile de finanțare trebuie să respecte coordonatele stabilite de Ghidul de finanțare, publicat pe pagina de internet a Departamentului Politici pentru Relația cu Românii de Pretutindeni, www.dprp.gov.ro.

Anunțul privind rezultatul selecției de proiecte precum și lista beneficiarilor finanțărilor nerambursabile vor fi publicate pe pagina de internet a DPRRP.
Comentarii:

Carmelia Albu - Ombudsmanul Companiei „Teleradio-Moldova”, în serviciul consumatorului

Serviciul Ombudsmanului servește pentru public drept o sursă independentă de informare, explicații, analiză privind programele Radiodifuzorului Public și aderența la standardele și practicile europene de elaborare a programelor.  

Ombudsmanul este un mediator care, în caz de necesitate, va purta negocieri între telespectator/radioascultător sau un anumit grup de persoane şi Companie. Ombudsmanul  răspunde la întrebările telespectatorilor şi radioascultătorilor, primește și analizează eventuale plângeri din partea consumatorului de programe.
  
Primul Serviciu al Ombudsmanului a apărut în Suedia, în 1809. Acesta a fost instituit pe lângă Parlament, din inițiativa Guvernului, și avea misiunea de a proteja drepturile cetăţenilor, monitorizând acțiunile Executivului. Uterior, în 1988, un serviciu asemănător a fost instituit în mass-media din Franţa. Aceasta a fost o adevărată „explozie”,  generând apariția serviciilor similare și în alte țări din lume.
©2011 IPNA "Teleradio-Moldova"
Departamentul Multimedia al IPNA „Teleradio-Moldova” a fost creat cu suportul
Programului Comun al Consiliului Europei şi Uniunii Europene
„Susţinerea Democraţiei în Moldova”
DQTeam