Loading
ro ru en




Moldovenii în lume
Loading
29 Mai 2014 | 15:12
O victimă a accidentului feroviar din Rusia a ajuns acasă
O victimă a accidentului feroviar ce a avut loc la 20 mai în apropierea oraşului Moscova a revenit acasă în această dimineaţă. În spitalele din Noro-Fominsk şi Moscova mai rămân internate încă 17 persoane care au avut de suferit în urma accidentului.
Bărbatul, originar din Soroca, a ajuns în această dimineaţa la Chişinău, unde a fost întâmpinat de un echipaj SMURD. După zece zile de la accident, acesta povesteşte cu groază despre clipele petrecute în acea zi.

„Când ne-am pornit de la Moscova, peste o oră s-a întâmplat accidentul, am căzut jos. Dacă stăteam lângă fereastră poate nici nu eram în viaţă, dar aşa am avut noroc. Am fost lovit la cap, am pierdut cunoştinţa şi câțiva bărbaţi m-au scos afară”, a împărtășit Grigore Binchevici.

„Salvatorii au avut grijă să-l transporte din interiorul trenului spre autospeciala SMURD unde au fost făcute investigaţiile de rigoare, după care, bărbatul a fost transportat la Spitalul de Urgenţă”, a declarat Diana Țurcan, purtător de cuvânt al Serviciului Protecției Civile și Situațiilor Excepționale.

În urma accidentului feroviar, bărbatul a suferit o traumă cranio-cerebrală şi fractură de coaste şi picior. Din spusele soţiei, care i-a fost alături pe tot parcursul drumului, acesta nu a necesitat îngrijiri medicale complexe. Totuşi el va fi supravegheat în continuare de medici.  

După accidentul feroviar din 20 mai produs în apropiere de Moscova, 19 persoane au fost internate în spital, în stare gravă, dintre care şi un minor.
Postat de: Departamentul Multimedia
Cuvinte cheie:
Comentarii:

Carmelia Albu - Ombudsmanul Companiei „Teleradio-Moldova”, în serviciul consumatorului

Serviciul Ombudsmanului servește pentru public drept o sursă independentă de informare, explicații, analiză privind programele Radiodifuzorului Public și aderența la standardele și practicile europene de elaborare a programelor.  

Ombudsmanul este un mediator care, în caz de necesitate, va purta negocieri între telespectator/radioascultător sau un anumit grup de persoane şi Companie. Ombudsmanul  răspunde la întrebările telespectatorilor şi radioascultătorilor, primește și analizează eventuale plângeri din partea consumatorului de programe.
  
Primul Serviciu al Ombudsmanului a apărut în Suedia, în 1809. Acesta a fost instituit pe lângă Parlament, din inițiativa Guvernului, și avea misiunea de a proteja drepturile cetăţenilor, monitorizând acțiunile Executivului. Uterior, în 1988, un serviciu asemănător a fost instituit în mass-media din Franţa. Aceasta a fost o adevărată „explozie”,  generând apariția serviciilor similare și în alte țări din lume.
©2011 IPNA "Teleradio-Moldova"
Departamentul Multimedia al IPNA „Teleradio-Moldova” a fost creat cu suportul
Programului Comun al Consiliului Europei şi Uniunii Europene
„Susţinerea Democraţiei în Moldova”
DQTeam