Loading
ro ru en




Moldovenii în lume
Loading
12 Februarie 2014 | 13:27
Opt stagiari vor face parte din echipa BRD
Opt stagiari, din cei 42 de tineri înregistraţi, au fost selectaţi pentru a-şi începe activitate în cadrul Biroului Relaţii cu Diaspora.
Potrivit unui anunţ plasat pe un site de socializare, doi dintre stagiari vor activa în cadrul echipei Analitică, trei vor lucra alături de colegii din Departamentul Comunicare, iar alți doi vor obţine cunoştinţe noi în domeniul Programe.

Pe parcursul activității, stagiarii vor avea posibilitatea să aplice cunoștințele referitoare la realizarea diverselor sarcini obținute în anii de studii universitare, să participe la implementarea şi evaluarea diverselor proiecte și programe inițiate de BRD şi partenerii săi, să-și dezvolte abilitățile de comunicare și negociere, participând la diferite întruniri şi evenimente.

De asemenea, stagiarii vor contribui la organizarea și implementarea celei de-a doua ediții a programului DOR – 2014, inițiativă care are drept scop sensibilizarea tinerilor din generația a doua de migranţi cu privire la identitatea lor culturală și crearea legăturilor emoționale între țara de baștină și reprezentanții diasporei moldovenești.

Programul de stagii este destinat studenților și absolvenților facultăților relații internaționale, jurnalism, relații publice și comunicare, administrare publică, management, economie, statistică, precum și altor persoane interesate.

E de menţionat că BRD a încurajat să participe la Program, în mod special, studenții originari din Republica Moldova reveniți de la studii din străinătate.

 
Postat de: Lucia Ciobanu
Cuvinte cheie:
Comentarii:

Carmelia Albu - Ombudsmanul Companiei „Teleradio-Moldova”, în serviciul consumatorului

Serviciul Ombudsmanului servește pentru public drept o sursă independentă de informare, explicații, analiză privind programele Radiodifuzorului Public și aderența la standardele și practicile europene de elaborare a programelor.  

Ombudsmanul este un mediator care, în caz de necesitate, va purta negocieri între telespectator/radioascultător sau un anumit grup de persoane şi Companie. Ombudsmanul  răspunde la întrebările telespectatorilor şi radioascultătorilor, primește și analizează eventuale plângeri din partea consumatorului de programe.
  
Primul Serviciu al Ombudsmanului a apărut în Suedia, în 1809. Acesta a fost instituit pe lângă Parlament, din inițiativa Guvernului, și avea misiunea de a proteja drepturile cetăţenilor, monitorizând acțiunile Executivului. Uterior, în 1988, un serviciu asemănător a fost instituit în mass-media din Franţa. Aceasta a fost o adevărată „explozie”,  generând apariția serviciilor similare și în alte țări din lume.
©2011 IPNA "Teleradio-Moldova"
Departamentul Multimedia al IPNA „Teleradio-Moldova” a fost creat cu suportul
Programului Comun al Consiliului Europei şi Uniunii Europene
„Susţinerea Democraţiei în Moldova”
DQTeam