Loading
ro ru en




Monden
Loading
07 Decembrie 2016 | 15:33
Ion Grosu: Marea plăcere a actorului este la sfârşitul spectacolului
Are diferite munci particulare în afara teatrului, de aceea, de dimineaţă şi până seara este într-o goană permanentă - vorbim despre actorul Ion Grosu, de la Teatrul „Satiricus” , care a fost invitat la emisiunea „Bună dimineaţa”. Actorul a găsit cu greu timp pentru a veni la emisiune, deoarece, după cum afirmă chiar el, un actor nu poate sta fără activitate.
Și pentru că perioada sărbătorilor se apropie, Ion Grosu spune că deja și-a pregătit costumul de Moș Crăciun și este gata să înfrumusețeze festivitățile de iarnă acolo unde este solicitat.

Scena vieții lui Ion Grosu a început să prindă contur atunci când pedagogul său, Vladimir Cobasnean, i-a sugerat să meargă la Teatrul „Ion Creangă”, ca să vadă ce înseamnă meseria de actor.

Ion Grosu recunoaște că nu a avut pretenții la roluri. În primul rând, marea plăcere a actorului este la sfârșitul spectacolului, atunci când spectatorul îl aplaudă cu drag. El a oferit și un sfat pentru tinerii actori: să conștientizeze că este nevoie de multă muncă și să nu se considere artiști ai poporului din prima zi de muncă la teatru.

„Mulți actori tineri nu înțeleg ce înseamnă rol mare și rol mic. Este prezența actorului în scenă şi atât. Dacă face ce trebuie, atunci i-a reușit rolul. Poate avea doar o trece prin scenă și spectatorul să-l memoreze pe el, și nu pe cel care a turuit tot textul”, a menţionat Ion Grosu. 
Postat de: Reporter Stagiar
Comentarii:

Carmelia Albu - Ombudsmanul Companiei „Teleradio-Moldova”, în serviciul consumatorului

Serviciul Ombudsmanului servește pentru public drept o sursă independentă de informare, explicații, analiză privind programele Radiodifuzorului Public și aderența la standardele și practicile europene de elaborare a programelor.  

Ombudsmanul este un mediator care, în caz de necesitate, va purta negocieri între telespectator/radioascultător sau un anumit grup de persoane şi Companie. Ombudsmanul  răspunde la întrebările telespectatorilor şi radioascultătorilor, primește și analizează eventuale plângeri din partea consumatorului de programe.
  
Primul Serviciu al Ombudsmanului a apărut în Suedia, în 1809. Acesta a fost instituit pe lângă Parlament, din inițiativa Guvernului, și avea misiunea de a proteja drepturile cetăţenilor, monitorizând acțiunile Executivului. Uterior, în 1988, un serviciu asemănător a fost instituit în mass-media din Franţa. Aceasta a fost o adevărată „explozie”,  generând apariția serviciilor similare și în alte țări din lume.
©2011 IPNA "Teleradio-Moldova"
Departamentul Multimedia al IPNA „Teleradio-Moldova” a fost creat cu suportul
Programului Comun al Consiliului Europei şi Uniunii Europene
„Susţinerea Democraţiei în Moldova”
DQTeam