Loading
ro ru en




Monden
Loading
03 Februarie 2017 | 12:49
Mihaela Tatu: Femeile din Moldova au fermitate, dar îşi păstrează feminitatea
Una dintre cele mai renumite prezentatoare TV din România, expertă în domeniul dicţiei şi oratoriei, Mihaela Tatu, a venit recent în Republica Moldova pentru a susţine nişte traininguri motivaţionale femeilor de la noi. Despre activităţile ei, oratorie şi femeile din Moldova, Mihaela a vorbit în cadrul emisiunii „Cine vine la noi?” de la televiziunea naţională.
Referitor la vorbitul în public, experta a spus că este o artă și că oricine dorește o poate aborda, iar după felul în care vorbește un om, poți să-ți dai seama câte schelete are în dulap.

„Indiferent de evoluția tehnologiei comunicaționale, vorbirea va rămâne cel mai important mod de comunicare”, a menționat Mihaela Tatu.

A cunoscut foarte multe femei de succes în Republica Moldova, susținând seminarii motivaționale pentru majoritatea dintre ele. A mărturisit că femeile noastre îi trezesc admirația: „În Moldova este matriarhat, mai mult decât oriunde am văzut dorința femeilor de dezvoltare personală, ele au fermitate, sunt bine pregătite, dar își păstrează feminitatea. De departe vezi o femeie din Republica Moldova, tocmai pentru că are toate manifestările energiei feminine”.

 Sfatul ei pentru femei a fost să se iubească, să se poziționeze pe primul loc în ordinea priorităților, să dea dovadă de solidaritate feminină. De asemenea, să se ajute între ele, să-și educe băieții ca viitori soți ai unor altor femei. Să nu uite că femeile sunt cele care generează transformarea.
Postat de: Lina Lungu
Comentarii:

Carmelia Albu - Ombudsmanul Companiei „Teleradio-Moldova”, în serviciul consumatorului

Serviciul Ombudsmanului servește pentru public drept o sursă independentă de informare, explicații, analiză privind programele Radiodifuzorului Public și aderența la standardele și practicile europene de elaborare a programelor.  

Ombudsmanul este un mediator care, în caz de necesitate, va purta negocieri între telespectator/radioascultător sau un anumit grup de persoane şi Companie. Ombudsmanul  răspunde la întrebările telespectatorilor şi radioascultătorilor, primește și analizează eventuale plângeri din partea consumatorului de programe.
  
Primul Serviciu al Ombudsmanului a apărut în Suedia, în 1809. Acesta a fost instituit pe lângă Parlament, din inițiativa Guvernului, și avea misiunea de a proteja drepturile cetăţenilor, monitorizând acțiunile Executivului. Uterior, în 1988, un serviciu asemănător a fost instituit în mass-media din Franţa. Aceasta a fost o adevărată „explozie”,  generând apariția serviciilor similare și în alte țări din lume.
©2011 IPNA "Teleradio-Moldova"
Departamentul Multimedia al IPNA „Teleradio-Moldova” a fost creat cu suportul
Programului Comun al Consiliului Europei şi Uniunii Europene
„Susţinerea Democraţiei în Moldova”
DQTeam