Loading
ro ru en




Monden
Loading
24 Mai 2017 | 15:45
Oxana Creciun a studiat coregrafie, dar a ales să fie interpretă
Deşi a făcut facultatea de coregrafie la Academia de Muzică, Teatru şi Arte Plastice, interpreta de muzică populară Oxana Creciun a hotărât că mai mult i se potriveşte să cânte. Despre destin, pasiuni şi familie Oxana Creciun s-a destăinuit la rubrica „Confidenţe”, din cadrul emisiunii „Bună dimineaţa”, de la postul public de televiziune.
Interpreta a vorbit cu deosebită afecțiune despre familia sa, în special mama, pentru care nutrește cele mai senine și frumoase sentimente. Mama a reușit să le fie copiilor și mamă, și tată în același timp, oferindu-le tot ce putea. Interpreta a și înregistrat două piese, prin care și-a exprimat respectul față de cea care i-a dat viață.

 Dragostea față de muzică tot de la mama i se trage, care a cântat în ansamblul „Izvoraș” din Cahul. Numele de scenă tot de la cea mai dragă ființă l-a luat, „Creciun” fiind numele de fată mare al mamei sale. Oxana Creciun are un fecior care nu a mers pe urmele ei, ci a ales științele exacte. El studiază ingineria, la Universitatea Tehnică.

Deși are puțin timp liber, artista s-a apucat să studieze pianul de sine stătător, iar îndeletnicirea care-i aduce multă satisfacție este cusutul cu mărgele.
”La moment cos în mărgele Sfântul Ierarh Nicolae. Este o lucrare cam mare, dar vreau s-o finalizez anul acesta”, spune interpreta.

Mai multe aflați din interviul de mai sus.
Postat de: Lina Lungu
Comentarii:

Carmelia Albu - Ombudsmanul Companiei „Teleradio-Moldova”, în serviciul consumatorului

Serviciul Ombudsmanului servește pentru public drept o sursă independentă de informare, explicații, analiză privind programele Radiodifuzorului Public și aderența la standardele și practicile europene de elaborare a programelor.  

Ombudsmanul este un mediator care, în caz de necesitate, va purta negocieri între telespectator/radioascultător sau un anumit grup de persoane şi Companie. Ombudsmanul  răspunde la întrebările telespectatorilor şi radioascultătorilor, primește și analizează eventuale plângeri din partea consumatorului de programe.
  
Primul Serviciu al Ombudsmanului a apărut în Suedia, în 1809. Acesta a fost instituit pe lângă Parlament, din inițiativa Guvernului, și avea misiunea de a proteja drepturile cetăţenilor, monitorizând acțiunile Executivului. Uterior, în 1988, un serviciu asemănător a fost instituit în mass-media din Franţa. Aceasta a fost o adevărată „explozie”,  generând apariția serviciilor similare și în alte țări din lume.
©2011 IPNA "Teleradio-Moldova"
Departamentul Multimedia al IPNA „Teleradio-Moldova” a fost creat cu suportul
Programului Comun al Consiliului Europei şi Uniunii Europene
„Susţinerea Democraţiei în Moldova”
DQTeam