Loading
ro ru en




Monden
Loading
18 Aprilie 2017 | 17:22
Tatiana Spînu s-a apucat de scris
Se pare că interpreta Tatiana Spînu este talentată multilateral. Îi place să cânte şi mai nou... să scrie. Cartea „Parfumul scrisorii tale” a fost lansată recent şi este o bucăţică din sufletul autoarei, după cum a afirmat chiar ea, în studioul emisiunii „Bună dimineaţa” de la televiziunea naţională, unde a fost invitată.
Cartea a văzut lumina zilei la începutul lunii aprilie, după care a fost distribuită în librăriile din toată țara și chiar peste hotare. În câteva zile cartea va fi găsită în Paris și în câteva orășele din Italia.

„Când am ținut-o prima dată în mână, am știut că sentiment mai plăcut nu există”, spune Tatiana, vădit emoționată.

Este vorba despre două povești de dragoste din două perioade diferită: cea sovietică și contemporană. În prim plan iese dragostea dintre cuplurile Valentina cu Ion și David cu Eva. În cartea sa, Tatiana Spînu a vrut să arate diferența de valori, diferența de manifestare a dragostei și cum se terminau poveștile de dragoste atunci în comparație cu felul în care se termină acum. Fiecare capitol începe cu o scrisoare, unele datând din perioada sovietică, atunci când multe lucruri erau interzise și dragostea implica răbdare și puritate.

„Am muncit vreo doi ani asupra cărții, în nopțile când nu aveam somn și eram singură cu gândurile mele. Când mă simțeam mai rău, mai singuratică, scriam și asta mă făcea să mă simt mai bine”, a recunoscut interpreta și scriitoarea. 
Postat de: Lina Lungu
Comentarii:

Carmelia Albu - Ombudsmanul Companiei „Teleradio-Moldova”, în serviciul consumatorului

Serviciul Ombudsmanului servește pentru public drept o sursă independentă de informare, explicații, analiză privind programele Radiodifuzorului Public și aderența la standardele și practicile europene de elaborare a programelor.  

Ombudsmanul este un mediator care, în caz de necesitate, va purta negocieri între telespectator/radioascultător sau un anumit grup de persoane şi Companie. Ombudsmanul  răspunde la întrebările telespectatorilor şi radioascultătorilor, primește și analizează eventuale plângeri din partea consumatorului de programe.
  
Primul Serviciu al Ombudsmanului a apărut în Suedia, în 1809. Acesta a fost instituit pe lângă Parlament, din inițiativa Guvernului, și avea misiunea de a proteja drepturile cetăţenilor, monitorizând acțiunile Executivului. Uterior, în 1988, un serviciu asemănător a fost instituit în mass-media din Franţa. Aceasta a fost o adevărată „explozie”,  generând apariția serviciilor similare și în alte țări din lume.
©2011 IPNA "Teleradio-Moldova"
Departamentul Multimedia al IPNA „Teleradio-Moldova” a fost creat cu suportul
Programului Comun al Consiliului Europei şi Uniunii Europene
„Susţinerea Democraţiei în Moldova”
DQTeam