Loading
ro ru en




Monden
Loading
31 Martie 2017 | 12:46
Vezi ce obiecte neobişnuite colecţionează medicul Boris Gîlca
Unul dintre cei mai apreciaţi medici ginecologi din Moldova, Boris Gîlca, a fost protagonistul rubricii „Confidenţe” din cadrul emisiunii „Bună dimineaţa”, de la televiziunea publică naţională. Doctorul în ştiinţe medicale a vorbit despre copilărie, dragoste, viaţa profesională şi despre hobby-uri.
Boris Gîlca a fost numit „Omul Anului 2016” pentru succese remarcabile și profesionalism, într-un top organizat de o revistă autohtonă. Anterior a fost viceministru al Muncii și Protecției Sociale, consilier al viceprim-ministrului Gheorghe Brega și este director medical al unui laborator privat de diagnostic.

Medicul are o și un hobby inedit. Acesta colecționează... pietre. A adunat din 38 de țări pietrele care îi atrăgeau atenția, care acum stau aranjate în grădină. De multe ori, transportarea lor îi dădea bătăi de cap, fiind nevoit să plătească supragreutatea la avion.

A avut noroc de oameni buni, care i-au influențat pozitiv atât viața personală, cât și profesională. „Sunt un om împlinit, fericit. Dacă ar fi să încep viața de la început, aș parcurge exact aceeași cale, cu exact aceeași oameni dragi alături”, menționează Boris Gîlca.

Povestește că în copilărie a avut o viață dificilă, după ce la vârsta de 10 ani și-a pierdut tatăl. Mama urma să-i crească singură, pe el și sora lui, astfel că le-a dat o educație spartanică, dar cu multă dragoste. A făcut munci de tot felul, care l-au călit și l-au ajutat să-și formeze bune deprinderi pentru viață. 
Postat de: Lina Lungu
Comentarii:

Carmelia Albu - Ombudsmanul Companiei „Teleradio-Moldova”, în serviciul consumatorului

Serviciul Ombudsmanului servește pentru public drept o sursă independentă de informare, explicații, analiză privind programele Radiodifuzorului Public și aderența la standardele și practicile europene de elaborare a programelor.  

Ombudsmanul este un mediator care, în caz de necesitate, va purta negocieri între telespectator/radioascultător sau un anumit grup de persoane şi Companie. Ombudsmanul  răspunde la întrebările telespectatorilor şi radioascultătorilor, primește și analizează eventuale plângeri din partea consumatorului de programe.
  
Primul Serviciu al Ombudsmanului a apărut în Suedia, în 1809. Acesta a fost instituit pe lângă Parlament, din inițiativa Guvernului, și avea misiunea de a proteja drepturile cetăţenilor, monitorizând acțiunile Executivului. Uterior, în 1988, un serviciu asemănător a fost instituit în mass-media din Franţa. Aceasta a fost o adevărată „explozie”,  generând apariția serviciilor similare și în alte țări din lume.
©2011 IPNA "Teleradio-Moldova"
Departamentul Multimedia al IPNA „Teleradio-Moldova” a fost creat cu suportul
Programului Comun al Consiliului Europei şi Uniunii Europene
„Susţinerea Democraţiei în Moldova”
DQTeam