Loading
ro ru en




Sănătate
Loading
02 Decembrie 2017 | 09:00
Află care sunt beneficiile consumului apei calde
Apa aduce beneficii pentru piele, muşchi şi articulaţii. Apa ajută celulele organismului să absoarbă substanţe nutritive şi să lupte împotriva infecţiilor. Dacă apa de orice temperatură este esenţială pentru organism, câteva pahare de apă caldă în fiecare zi ar putea oferi însă şi mai multe beneficii pentru sănătate.
Ajută la digestie. Apa caldă pe stomacul gol va stimula digestia şi astfel va ajuta la eliminarea toxinelor acumulate în organism. În schimb, apa rece sau cu gheaţă va duce la acumularea de grăsime în intestine şi va elimina mineralele benefice din apă, mai ales dacă este băută imediat înainte sau după masă.
 
Combate constipaţia. Această tulburare digestivă apare de obicei din cauza lipsei de apă din organism. Dacă vom bea apă caldă dimineaţa vom stimula mişcările intestinale, ajutând astfel la eliminarea normală şi uşoară a resturilor alimentare.
 
Ameliorează durerile. Apa caldă este una dintre cele mai bune remedii naturale pentru durere. Ajută la combaterea durerilor de stomac, de cap şi menstruale, dar şi în cazul altor crampe, stimulând fluxul sanguin.
 
Ajută la slăbit. Apa caldă stimulează metabolismul care va arde mai multe calorii şi astfel vom putea slăbi mai uşor. De asemena, consumul de apă caldă ajută funcţia renală şi tractul gastro-intestinal. În acest caz, pentru completarea dietei, este ideală asocierea apei calde cu o lămâie stoarsă în pahar. Pe lângă dizolvarea ţesutului adipos, fibrele din lămâie vor controla şi senzaţia de foame.
 
Îmbunătăţeşte circulaţia. Eliminarea toxinelor şi relaxarea muşchilor ajută la creşterea fluxului sanguin.
 
Combate îmbătrânirea prematură. Toxinele din corp sunt responsabile cu îmbătrânirea prematură, dar apa caldă ajută la eliminarea lor şi redă astfel elasticitatea pielii.
Postat de: Rodica Mazur
Cuvinte cheie:
Comentarii:

Carmelia Albu - Ombudsmanul Companiei „Teleradio-Moldova”, în serviciul consumatorului

Serviciul Ombudsmanului servește pentru public drept o sursă independentă de informare, explicații, analiză privind programele Radiodifuzorului Public și aderența la standardele și practicile europene de elaborare a programelor.  

Ombudsmanul este un mediator care, în caz de necesitate, va purta negocieri între telespectator/radioascultător sau un anumit grup de persoane şi Companie. Ombudsmanul  răspunde la întrebările telespectatorilor şi radioascultătorilor, primește și analizează eventuale plângeri din partea consumatorului de programe.
  
Primul Serviciu al Ombudsmanului a apărut în Suedia, în 1809. Acesta a fost instituit pe lângă Parlament, din inițiativa Guvernului, și avea misiunea de a proteja drepturile cetăţenilor, monitorizând acțiunile Executivului. Uterior, în 1988, un serviciu asemănător a fost instituit în mass-media din Franţa. Aceasta a fost o adevărată „explozie”,  generând apariția serviciilor similare și în alte țări din lume.
©2011 IPNA "Teleradio-Moldova"
Departamentul Multimedia al IPNA „Teleradio-Moldova” a fost creat cu suportul
Programului Comun al Consiliului Europei şi Uniunii Europene
„Susţinerea Democraţiei în Moldova”
DQTeam