Loading
ro ru en




Sănătate
Loading
12 Iulie 2017 | 14:44
Cum puteţi salva un pacient cu infarct miocardic, în detalii la „Bună Dimineaţa”


ATENTIE: Daca nu puteti vedea video din aplicatia Dvs. de navigare pe internet probabil ca va trebui sa va instalati Adobe Flash
 

Ştiaţi că un pacient cu infarct miocardic are şanse majore de a fi salvat şi recuperat dacă ajunge în primele 4-6 ore la spital. Dacă cineva din familia sau colegii dvs acuză o stare generală cu aceste simptome: „Nu am mai simţit aşa ceva, mă apasă ceva în piept, mă striveşte. Durerea se duce în umeri, în spate… mie greaţă. Abia respir, parcă m-ar strânge cineva de gât”, atunci aveţi grijă, acestea sunt semnele unui infarct miocardic!
Simptomele şi riscul de a trăi experienţa unui infarct miocardic nu este un risc doar pentru vârstnici sau persoane cu boli cardiace. Infarctul miocardic cunoaşte o creştere alertă în rândul tinerilor, provocat de stres.

Ce este şi cum se produce infarctul miocardic, aflăm în detalii la rubrica „Sănătate”, a emisiunii „Bună Dimineaţa”!

Urmăriţi cele mai utile sfaturi pentru sănătatea dvs, în fiecare dimineaţă, alături de echipa matinalului, în direct la Moldova 1 şi online pe TRM.MD!

VEDEŢI arhiva emisiunii „Bună Dimineaţa” AICI!
Postat de: Doina Bejenari
Comentarii:

Carmelia Albu - Ombudsmanul Companiei „Teleradio-Moldova”, în serviciul consumatorului

Serviciul Ombudsmanului servește pentru public drept o sursă independentă de informare, explicații, analiză privind programele Radiodifuzorului Public și aderența la standardele și practicile europene de elaborare a programelor.  

Ombudsmanul este un mediator care, în caz de necesitate, va purta negocieri între telespectator/radioascultător sau un anumit grup de persoane şi Companie. Ombudsmanul  răspunde la întrebările telespectatorilor şi radioascultătorilor, primește și analizează eventuale plângeri din partea consumatorului de programe.
  
Primul Serviciu al Ombudsmanului a apărut în Suedia, în 1809. Acesta a fost instituit pe lângă Parlament, din inițiativa Guvernului, și avea misiunea de a proteja drepturile cetăţenilor, monitorizând acțiunile Executivului. Uterior, în 1988, un serviciu asemănător a fost instituit în mass-media din Franţa. Aceasta a fost o adevărată „explozie”,  generând apariția serviciilor similare și în alte țări din lume.
©2011 IPNA "Teleradio-Moldova"
Departamentul Multimedia al IPNA „Teleradio-Moldova” a fost creat cu suportul
Programului Comun al Consiliului Europei şi Uniunii Europene
„Susţinerea Democraţiei în Moldova”
DQTeam