Loading
ro ru en




Sănătate
Loading
14 Martie 2018 | 10:35
Secretele îngrijirii tenului primăvara
Schimbarea vremii şi a temperaturilor îşi pun amprenta asupra tenului, indiferent dacă este unul normal-mixt sau cu probleme. Îngrijirea zilnică a pielii depinde de tipul de ten al fiecărei persoane, care la rândul său, este determinat genetic. Iar pentru fiecare tip în parte, specialistul vine cu sfaturi şi soluţii pentru hidratarea şi hrănirea tenului.
Tenul uscat trebuie să fie mereu demachiat, pentru că produsele cosmetice îl usucă și mai mult.  Pentru tenul gras sunt recomandate  gelurile și alte produse de curățare pe bază de sâmburi de olive.  Pentru tenul sensibil  alegem exfolierea, iar pentru tenul problematic – creme ce conțin antibiotice, care previn inflamațiile”, recomandă medicul dermatolog Virgilia Prisăcaru.

Cosmetologul vine și cu unele recomandări pentru bărbați. Pentru ca tenul lor să arate sănătos, aceștia sunt îndemnați să apeleze la piling-uri, pentru reînnoirea celulelor, dar și la unele geluri și creme fluide.

Persoanele care optează să îngrijească tenul prin intermediul metodelor naturale trebuie să cunoască că măştile cu fructe de sezon, hidratarea tegumentului cu miere şi ceaiuri hrănesc şi hidratează tenul în orice anotimp.

Fetele și băieții sunt îndemnați să își îngrijească tenul de la vârsta de 22 de ani, iar  după 25 de ani pot apela și la serviciile cosmetologului.

Postat de: Natalia Costiunina
Comentarii:

Carmelia Albu - Ombudsmanul Companiei „Teleradio-Moldova”, în serviciul consumatorului

Serviciul Ombudsmanului servește pentru public drept o sursă independentă de informare, explicații, analiză privind programele Radiodifuzorului Public și aderența la standardele și practicile europene de elaborare a programelor.  

Ombudsmanul este un mediator care, în caz de necesitate, va purta negocieri între telespectator/radioascultător sau un anumit grup de persoane şi Companie. Ombudsmanul  răspunde la întrebările telespectatorilor şi radioascultătorilor, primește și analizează eventuale plângeri din partea consumatorului de programe.
  
Primul Serviciu al Ombudsmanului a apărut în Suedia, în 1809. Acesta a fost instituit pe lângă Parlament, din inițiativa Guvernului, și avea misiunea de a proteja drepturile cetăţenilor, monitorizând acțiunile Executivului. Uterior, în 1988, un serviciu asemănător a fost instituit în mass-media din Franţa. Aceasta a fost o adevărată „explozie”,  generând apariția serviciilor similare și în alte țări din lume.
©2011 IPNA "Teleradio-Moldova"
Departamentul Multimedia al IPNA „Teleradio-Moldova” a fost creat cu suportul
Programului Comun al Consiliului Europei şi Uniunii Europene
„Susţinerea Democraţiei în Moldova”
DQTeam