Loading
ro ru en




Vacanţe
Loading
01 Aprilie 2017 | 20:43
Regatul Thailandei – destinaţie exotică cu peisaje de vis
Regatul Thai reprezintă, pentru mulţi, sufletul viu al Asiei de Sud-Est, fiind destinaţia preferată a milioane de turişti din întreaga lume. În traducere liberă, Thailanda înseamnă „Pământul oamenilor liberi”. Şi cum să nu te simţi liber şi lipsit de griji când eşti înconjurat de frumuseţi naturale de vis, de la munţi şi jungle şi până la plaje cu nisip alb şi fin?
Thailanda este o țară cu diversitate unică, o îmbinare a culorii turcoaz a mării și ospitalitatea recunoscută a populației, tradiții și o cultură milenară. Este țara cu o destinație turistică completă, locul de naștere al pisicilor siameze și al gemenilor siamezi.

Thailanda mai este cunoscută și ca „Siam”, care a fost denumirea oficială a țării până în 23 iunie 1939, dată la care a fost schimbată în Thailanda. Unii locuitori, în special minoritatea chineză, continuă să folosească denumirea de „Siam”. Religia națională a Thailandei este Budismul Theravada. Practicat de peste 90 % din thailandezi, este influent, semnificativ și deosebit de vizibil în existența oamenilor de rând.

Deși în Thailanda există practic, trei anotimpuri, cea mai bună perioadă pentru călătorie este între lunile octombrie și aprilie. În această perioadă, vremea este uscată și răcoroasă. Trebuie să știți, însă, că este cea mai aglomerată perioadă turistică din an.

Mai multe imagini desprinse, parcă, din paradis vedeți în video de mai sus.
Postat de: Lina Lungu
Comentarii:

Carmelia Albu - Ombudsmanul Companiei „Teleradio-Moldova”, în serviciul consumatorului

Serviciul Ombudsmanului servește pentru public drept o sursă independentă de informare, explicații, analiză privind programele Radiodifuzorului Public și aderența la standardele și practicile europene de elaborare a programelor.  

Ombudsmanul este un mediator care, în caz de necesitate, va purta negocieri între telespectator/radioascultător sau un anumit grup de persoane şi Companie. Ombudsmanul  răspunde la întrebările telespectatorilor şi radioascultătorilor, primește și analizează eventuale plângeri din partea consumatorului de programe.
  
Primul Serviciu al Ombudsmanului a apărut în Suedia, în 1809. Acesta a fost instituit pe lângă Parlament, din inițiativa Guvernului, și avea misiunea de a proteja drepturile cetăţenilor, monitorizând acțiunile Executivului. Uterior, în 1988, un serviciu asemănător a fost instituit în mass-media din Franţa. Aceasta a fost o adevărată „explozie”,  generând apariția serviciilor similare și în alte țări din lume.
©2011 IPNA "Teleradio-Moldova"
Departamentul Multimedia al IPNA „Teleradio-Moldova” a fost creat cu suportul
Programului Comun al Consiliului Europei şi Uniunii Europene
„Susţinerea Democraţiei în Moldova”
DQTeam