Loading
ro ru en




Vacanţe
Loading
09 Martie 2017 | 14:05
Valencia, o destinaţie turistică atrăgătoare
Valencia este al treilea oraş ca mărime din Spania, precum şi o destinaţie turistică populară. Datorită localizării sale de-a lungul coastei mediterane, oferă nenumărate posibilităţi pentru activităţi de vară şi atracţii. Climatul subtropical garantează oaspeţilor vreme bună şi raze de soare pe tot parcursul anului.
Mai mult decât atât, Valencia este vestită pentru numeroase evenimente sportive internaționale, cum ar fi Formula 1 Grand Prix, Liga Campionilor, MotoGP și multe altele. Oraș reprezentativ pentru peninsula Iberică și mai ales pentru Spania, Valencia este o destinație turistică multiculturală, integrată în aria industrială a Coastei del Azahar, devenind astfel un important centru economic pentru Spania.

Orașul atrage turiștii prin obiectivele care îmbină armonia arhitecturală a vechiului cu cea a noului. Clădiri din secolele trecute se strecoară și capătă o importanță estetică deosebită, printre cele moderne, care au la bază tehnologii avansate.

Turiștii au ocazia să viziteze, în Valencia, locații spectaculoase, potrivite educației sau relaxării, astfel încât fiecare vacanță petrecută aici poate fi inedită pentru fiecare turist. Neapărat tebuie să faceți și un tur al Valenciei în timpul festivalului Las Fallas, care are loc în luna martie și se organizează pentru onorarea sfântului Iosif, patron al tâmplarilor.

Hotelurile și hostelurile din Valencia oferă cazări potrivite oricărui buzunar, de la cele mai scumpe până la cele mai ieftine. Serviciile sunt impecabile, indiferent de hotelul în care vă cazați.
Postat de: Lina Lungu
Comentarii:

Carmelia Albu - Ombudsmanul Companiei „Teleradio-Moldova”, în serviciul consumatorului

Serviciul Ombudsmanului servește pentru public drept o sursă independentă de informare, explicații, analiză privind programele Radiodifuzorului Public și aderența la standardele și practicile europene de elaborare a programelor.  

Ombudsmanul este un mediator care, în caz de necesitate, va purta negocieri între telespectator/radioascultător sau un anumit grup de persoane şi Companie. Ombudsmanul  răspunde la întrebările telespectatorilor şi radioascultătorilor, primește și analizează eventuale plângeri din partea consumatorului de programe.
  
Primul Serviciu al Ombudsmanului a apărut în Suedia, în 1809. Acesta a fost instituit pe lângă Parlament, din inițiativa Guvernului, și avea misiunea de a proteja drepturile cetăţenilor, monitorizând acțiunile Executivului. Uterior, în 1988, un serviciu asemănător a fost instituit în mass-media din Franţa. Aceasta a fost o adevărată „explozie”,  generând apariția serviciilor similare și în alte țări din lume.
©2011 IPNA "Teleradio-Moldova"
Departamentul Multimedia al IPNA „Teleradio-Moldova” a fost creat cu suportul
Programului Comun al Consiliului Europei şi Uniunii Europene
„Susţinerea Democraţiei în Moldova”
DQTeam